сряда, април 16, 2008

Ипотека и бюлетина...

От няколко дни съзнателно се опитвам да избягам от темата за МВР. Ето и сега, мислех да ви разкажа за цирка, който е в София — клоуни, смешници, акробати, животни — невероятно шоу.

Родната действителност не ми дава никакъв шанс — пресиран съм от събитията.

Политиката се състои в голямата си част от воля и компромиси, изразявани чрез символи. Дипломатите никога не употребяват груби изрази, усмихват се, стараят се да конструират само положителни изречения. Който е умен и е учил малко от малко дипломация се сеща за какво му говорят, без да се обижда.

Нямаше усмихнат, но категоричен партньор от ЕС или нормален гражданин в България, който не поиска министъра на фонтаните и запалките да си ходи. Да си ходи, означава да изчезне от политическия живот и да се посвети на мемоари и показания (в случая да ги съчетае в едно).

Символът на новата политика на правителството, човекът, който трябва да договори баланса на силите в комедийната тройна коалиция е същият шеф на шадраваните. Човекът, който не оправда доверието за едно министерство (за кадровата политика!!), му беше гласувано доверие за цяло правителство...

Това е съвсем ясен знак към европейските партньори, очакващи нова политика и към очакващите позитивни промени граждани. Дума-символ, конструирана от три букви или знак с три пръста, средния по-издаден.

ясен знак от БСП за Европа

Емил Хърсев сметна, че само от декапитализация, българските фирми покрай скандалите са загубили около 2 милиарда лева. Отделно знаете, колко губим от еврофондовете. (С него не съм съгласен само кой носи отговорността)

Съвсем ясно вече си личи връзката между избирателната бюлетина и месечните вноски по ипотеката за новия апартамент, например...

Днес е и денят на Конституцията (кой ли се сеща за тая дата, и аз бях забравил), интервю с Неделчо Беронов тук.

Търновецът ми прати и това клипче, съвсем по темата:

2 коментара:

пакздра каза...

Тука се оформи въпрос:
последователно ли е изобразено тук отношението ви към символите.
(аз убедено казах,че не е.)

komitata каза...

ако разбирах забележката сигурно щях да се съглася ;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)