неделя, януари 13, 2008

Ако не купуваш, няма да ти пращам СПАМ!

Получих този маркетоложки шедьовър още миналата година, но си го пазя, защото е уникален.

Софтуерът им очевидно може да изпише автоматично името ми в адреса ми, но не може да се справи със същото в обръщението.

Как се връзва обръщението "г-не/г-жо" с декларираното "голямо внимание към директния контакт с клиентите"? Нали ми знаете името, обърнете се директно към мене.

Заплашвате ме, че ако не пазарувам в МЕТРО, ще ми спрете СПАМА? Ами айде де, спирайте го, писна ми да ми пълните кутията. Тъй като вие харчите пари да печатате тия реклами, да ги опаковате и да ги пращате, очевидно имате интерес да го правите. А на мен ми е все тая. Дори ми е досадно да си разчиствам натъпканата кутия от реклами. Интересно кой ви е дал тая идея за "мотивиране" на клиентите.

Моята визита май още дълго време ще се разминава с вашите писма, г-не/г-жо Ангелова-Хърсева. Накажете ме със спиране и на "персоналните" послания.

5 коментара:

pierrot каза...

Идеята им е интересна - "пазаруваш и получаваш поща", не пазаруваш - няма поща". Стимулиращо е, защото поне 30 % от потребителите - поне, отивам в Метро освен за Коледа и за да купят нещо, за което са чули или са видяли в брошурите.

Но изпълнението малко куца. Това г-не/г-жо се заменя с "До нашият уважаван клиент: Константин Павлов ООД" и готово. А споменаването на МЕТРО три пъти в едно изречение е тъпо. Нищо, дано успеят...

komitata каза...

Това предположение е вярно при две допускания 1. че в Метро се продават уникални продукти с уникални отстъпки, и липсата на брошурка може да те постави в неизгодно положение, което разбира се е мега глупост и може само самовлюбени мениджъри и търговци да си го мислят, защото винаги ще си намериш каквото ти трябва и без техните брошурки и 2. че потребителите биха се затъжили за брошурките им защото са станали неразделна част от всекидневието им. Хе хе хе, нарциси. Все пак не сме комунизъм и е важно търсенето, а не предлагането. Изчезваш от полезрението на потребителя — изчезваш като търговец, независимо колко велик мислиш че си. Да не говориме за това как се опитват да спечелят лоялни клиенти - със заплаха ;-)

pierrot каза...

Това за заплахата си безпорно прав,но пропускаш нещо. Ти знаеш къде да търсиш и знаеш какво те интересува, но допускам, че много хора се подлъгват и си купуват неща "защото са на промоция". Един колега си купил миналогодишен модел на "Наик" за 160 лв. щото били на промоция в един каталог. Мога да ти дам за съжаление още десетки такива примери. Не подценявай силата на каталозите. И ако ти, съседа ти и още двама се откажат да посещават Метро, то девет човека ще отидат да си купят нещо... и така.

Стойчо каза...

А не те ли информираха, че трябва да си смениш и клиентската карта, г-н/г-жо ООД?

komitata каза...

Предупредиха ме, но не с писмо, а като отидох последния път в магазина. Имаше километрична опашка за подмяна на картите. Аз им викам - няма да ви чакам на опашката, ще си вадя само временни карти. А те се мусят.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)