понеделник, декември 17, 2007

За лесбийките или Още веднъж за българското образование

Текстът по-долу е силно нецензурен. Ако нямате 18г – текстът не е за Вас. Давам пълна свобода на Комитата, ако прецени, да махне този постинг.

Оня ден бях в Мездра. Целта ми беше един турнир, който се провеждаше в местното Основно училище „Христо Ботев“. Като съблекални на отборите служеха класните стаи от училището. Ние попаднахме в кабинета по химия. Нали отдавна не съм ходил на училище и се огледах – чиновете бяха същите (с 20 години по-стари), коридорът беше като изваден от филм за руски затвори, но най-интересното бяха надписите по чиновете. О, не си мислете, че съдържателната им част се е променила – нищо подобно. Сами прочетете, какво се е променило – ето една извадка (имената и класовете са променени):

  • Тия от 6-и Б са мнооу прости

  • Мирослава от 7б е лизбика

  • 7г – ебете се в газа

  • Иван е педераз

  • Таае кучка


Не ме притеснява съдържанието – притеснява ме фактът, че са написани неграмотно.

Имаше и констатации: „Ирена е уфсъ“ – но приемам, че думата „уфсъ“ има право на живот. Имаше и сравнително грамотно изписани „Петя е овца, кучка, курва“ - беше сложил навсякъде запетаи и знаеше как се пишат думите правилно.


Потресаващ беше и надписът „Ленчето от 7а е патка“

и отдолу се мъдреше подпис „Ростислав от 7а“

- сигурно в днешно време така се свалят мадамите;-)


Та един призив към българските учители и родители:

„Хора, бдете, че иначе си е..о ма..та“

Няма коментари:

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)