понеделник, декември 03, 2007

Уикенд новини

Излезе вторият ми материал в "Дума" - отново по скандала Грандхотел България. Според мен стана доста добре, щом дори ме похвалиха на едно-две места. Някой ден трябва да се запозная с хората, които толкова самоотвержено ми помагат да се занимавам с тази акция и лично да им благодаря. Тук го има онлайн.

В тази връзка, неделната дискусия по програма Христо Ботев беше много показателна. Показа, че инвеститорите, които за пръв път влязоха в открита дискусия, нямат аргументи, а използват даденото им време да забатачват дискусията с нищоговорене. Акцията продължава.

По това време на годината трябва внимателно да се преценява кога да се посещава Гложенския манастир. Към два следобяд близката планина хвърля сянка върху манастира и го прави усойно място. А времето беше страхотно иначе. Има един приказлив млад поп, ако имате настроение за разговор - действайте.

Изборите в Русия докараха на власт някакво про-путинско ОФ - говоря и за четирите партии, влезли в парламента. Съвсем очевидно, като се има предвид, че цяла вечер по про-путинската телевизия Останкино говореха единствено против десните партии, които взеха между 1 и 2 процента от гласовете.

Barcamp 3.0 в събота беше много интересно събитие, но трябваше да тръгвам за прованса, та не останах за неофициалната част, където очаквах да стане истинската дискусия. Но все пак - оптимист съм. Непрекъснато идват млади хора, които искат да успеят именно в този бранш. Наслука. Отсега си запазвам място за четвъртото издание.

Няма коментари:

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)