четвъртък, ноември 22, 2007

Нова книга за Интернет маркетинг

Тази вечер присъствах на промоцията на книгата "Онлайн маркетинг — мисия още по-възможна".

Жустин Томс продължава поредицата си от ограмотителни книги за българоезичната аудитория в Интернет и попълва с още един екземпляр оскъдната колекция от оригинални дела на български автори на Интернет тематика. Заедно с Горица Белогушева отново са създали интересна и приятна книга, която събира на едно място най-важното от Интернет маркетинга.



Събитието се проведе в традиционното заведение за офлайн срещи на онлайн обществото - Грамофон. Имаше червено вино, перно(френска мастика) — и от двете пих, винцето ми се стори по-приятно; целувки (от белите :-( ) и фъстъчки. Цветя, балони, поздравления, добра компания — имаше всичко необходимо за едно добро тържество.





Имаше и томбола, в която нашата маса грабна най-добрата награда — книга и бутилка уиски.

Жустин и Горица, пожелавам ви да запазите енергията си винаги до ръба на резервоара, както досега ;-)


3 коментара:

gori каза...

Много ти благодарим за пожеланията Коце и за това, че беше с нас вчера! Без теб нямаше да е същото :)

Justine каза...

Коце, благодаря и че дойде и за добрите думи :)

Георги Грънчаров каза...

Четох много добри отзиви в медиите за новата книга. Любопитен съм да опитам това четиво, даже съм му хвърлил поглед заедно с новата книга на Бондиков.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)