петък, ноември 30, 2007

Щом правиме лекарства от фъшкии, защо и реклами да не правиме от фъшкии?

сексът продава
Бизнес модел - "Абе я ми се разкарай с тия концепции, бе. И пари ще им давам, айде де. Тури там една хубава мадама. Ето ти мойта кола. Тури некоя мис България. По бельо. По бельо. Ей, да можехме да я съблечеме, и устата не трябва да си отваря."

Резултат:
"Парфюууум! Оооооо!"

Бизнес модел (вариант 2 - "интелектуален") - "Значи, няма да им говориме за секс директно. Няма да показваме секс в ефир (само ограничават честните бизнесмени, нещастниците от СЕМ). Чакай. Чакай. Сега ще измисля намек."

Резултат:
"Ето това чукане чаках."
"Сваляме ли ги?"
"Как са напращели! И са сочни!"

Една загатната еротика, струяща от контекста.

мъже говорят за кредити
Бизнес модел - "Абе четох в един учебник по маркетинг, че мъже-бизнесмени най-добре рекламират бизнес кредити. Какви бизнесмени ли? Ми такова де, продават. Продават нещо."

Няма значение, че който има поне един месец стаж в бизнеса, би прихнал да се смее при вида на рекламните бизнесмени, показвани по тв. Двама души, облечени като хора, които се заглеждат по щандове с клещи, твърдят че имат бизнес с дрехи, че дори и банката им е повярвала, че разбират от дрехи.

И помощника на единия е с дискретна карирана ризка, с която може да се продава обков за мебели. Аз щях да им дам кредит само ако продаваха фитинги. И анкерни болтове.

толкова съм добър, че само специалистите ми разбират
или доказателство че не само в българия има "гении".
Бизнес модел - "Копеле, гениален съм. Абе, това е изкуство бе, тъпунгер. Гениален съм бе, гениален съм, абе кажете ми че съм гениален, дайте ми награда бе, не е честноо...."

Това са рекламите, за които трябва да се напрягаш да ги разбереш. Тука любимец без конкуренция ми е рекламата на кока кола за зловещите мутанти.


английският продава
Бизнес модел - "Българският sux, българският е shit. И кирилицата е shit. Можеме да продаваме посредствените си продуктчета, само ако излъжеме, че англичаните първи са се минали да ги купуват."

Тука има няколко лидери - реклами за козметични препарати, на които за съжаление не мога никога нито марките да им запомня, нито продуктите. Клаустрофобичните бетонно-алуминиево-стоманени грамади, набедени за луксозни имоти (gardens, estates, city) и курорти (resorts, beach) също.

Помня последната от този вид, де. Докато дикторката казва "от истинско българско гродзе", на екрана е изписано "from mavrud"

Е, и Kamenitza. Нали я продават от Ванкувър до Владивосток. "В Англия сме бира номер едно. Това заводче тука в България съм го дал на баджанака да изкара некой лев, че тъщата мрънка..."

правиме евтини реклами
Бизнес модел - "Абе, какви са тия дизайнерчета, режисьорчета, че и пари искат за някакво си филмче трийсе секунди! Нали си плащам за излъчването! Аз ще си го направя по-добре. Аз таблетките сам си ги правя в гаража, а те..."

Хомеопатичните препарати са завзели тази група (имунобор, Борола, задръж тапата, стодал, това е моята тайна, златно чудо). Мъдростта, която струи тук звучи почти по зенбудистки.

"Щом правиме лекарства от фъшкии, защо и реклами да не правиме от фъшкии?"

2 коментара:

Търновец каза...

Рекламите на Борола са наистина уникални. След като ги гледаш няма начин да си купиш някакъв техен продукт. Ако нямаха реклами изобщо, по можеше, някои клиент повече да се излъже, според мен.

komitata каза...

Абе купуват. Иначе откъде кинти за излъчване...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)