петък, ноември 09, 2007

Интернет като място за недоразумения

Днес се скарах тежко с много близък мой приятел. Проблемът е, че и аз не знам защо. Всичко започна с въпрос от моя страна защо е изтрил мой коментар към съвсем безобиден материал. Оказа се, че моят коментар, заедно с коментарите на друг мой приятел дълбоко са го обидили. Явно не умея да говоря с хора, защото опитът ми да си обсяня какво точно се е случило доведе до още по-жестока разпра. Какво точно се случи?

В живота си имам няколко такива случки, и всичките до една ги помня. По принцип не ми дреме за мнението на околните, но на мнението на приятелите ми държа. Може би просто съм тъп, а хората ме мислят за интелигентен. Аз и голяма част от рекламите не ги разбирам (например джумбалайла-джумбалайла, пиеш Кока-Кола и постепенно се превръщаш в изрод).

Нямам намерение да ви обяснявам за кого става дума. И който знае за кой става дума, да си трае в коментарите, моля.

"Интернет като място за недоразумения" — както казва Стойчо

11 коментара:

Търновец каза...

Както казваше добрият котарак Леополд ... Ребята, давайте жить дружно!

Стойчо каза...

Уф, Търновец, давайте, ама понякога една запетайка може да обърне колата, дагое. Тъпнята е, че не знаеш коя запетайка го е направила - затова в и-нета нещата трябва да се гледат по лежерно.

komitata каза...

good point

яна боянова каза...

Емотиконите не помагат много, ориентират горе-долу, но детайлите се губят. Шегата може да прозвучи по десет различни начина, а като я четеш е буквална. Някой може да се обиди от най-лекия намек, друг пък няма да се сети и след най-грубиянския:) Мрежата като място за приятелски недоразумения... е идиотско място.

Стойчо каза...

@Яна, май трябва да се набляга на понятието „приятелски“ - тогава и двете страни знаят, че поради известната „ограниченост“ на общуването по мрежата, са възможни недоразумения - ако двете страни го знаят, тогава биха гледали по-небрежно на недоразумението и нищо няма да приемат прекалено навътре

Съзерцател каза...

Абе, то при обикновеното, непосредствено общуване очи в очи се получават гафове, а какво остава за интернет.
Например, жена ти те пита: "Скъпи, ще закъснееш ли?"
И от тук:
вариант 1. трябваш й и те иска.
вариант 2. поканила е любовник.
вариант 3. прави си сметката да не готви.
вариант 4...
Заключения от една фраза. Бил съм свидетел на такива.

komitata каза...

Ворце, звучиш ми като човек, минал по този път ;-)

Стойчо каза...

@Ворце, верно май си минал по тоя път;-) Развесели ме:-)

Bruce Wayne каза...

"джумбалайла" рекламата на Лайт е велика! хората пият от една сламка и започват да мутират, накрая тоя се превръща в полу-птица :) водещото в клипа е музиката

Стойчо каза...

Сигурно идеята е: „Не ползвайте една и съща спринцовка!“ (така де - сламка) - вижте какъв е резултатът;-)

komitata каза...

мерси, не искам да мутирам в изрод. ще си пия водичка ;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)