вторник, октомври 16, 2007

Загина и българският туризъм

"Веднага след края на туристическия сезон по Черноморието започна строителният."

"В най-големия морски курорт Слънчев бряг до лятото ще бъдат издигнати 23 нови хотела, като 20 от тях са в зона "Запад", а три - в зона "Изток"."

"Усилено ще се строи и на юг от Бургас"

"Дел Кроко"...на мястото на къмпинг "Корал". То ще се изгражда във формата на крокодил и ще разполага с 900 апартамента." (забележете бройката на апартаментите! всеки апартамент събира поне по двама души)

Инвеститорите са поискали съдействие от местната община за намиране на подходящ терен за него, както и на още 400 дка за изграждането на голф игрище "по-навътре в планината.(Странджа - националният парк)
"
"И по Северното Черноморие се залага на апартаментните комплекси, показа допитване на "Дневник" до брокери на имоти. Само на територията от Бяла до Златни пясъци се строят около 48 такива комплекса"

"На около 300 м от плажа на Кабакум в момента се изгражда комплекс от затворен тип - "Кабакум бийч", с шест блока и 200 апартамента."

"Във Варна има издадени над 200 строителни разрешения от началото на годината"

"Утвърдени са документите и за изграждането на най-крупния строителен обект от 200 000 кв.м в местността Кара дере"

"Българско-английското дружество "Шкорпос" ще вложи 200 млн. евро в нов хотелски и жилищен комплекс на мястото на неработещия от 15 години къмпинг "Хоризонт". Общата разгъната застроена площ на комплекса е от 130 хил. кв.м."

"инвеститорите като че ли не се притесняват от нарастващия брой празни хотелски стаи през летния сезон."

"На туристите от хотелите и от круизите не можем вече да предложим разходки по крайбрежната алея или дори панорамни разходки в която и да било част на Слънчев бряг заради пътищата, строежите и бариерите."

"в Слънчев бряг например характеристиката на гостите се е променила радикално към младежкия сегмент - туристи, които идват, за да се забавляват предимно в заведенията и не се влияят от липсата на зелени площи и места за разходки."

(източник)
Вечна му памет и на българския туризъм.

7 коментара:

Стойчо каза...

Ами ще ходим в Гърция на море. Пък ако знаеш Дубровник колко красиво място е....

komitata каза...

И аз ходя в Гърция от три години насам.

Търновец каза...

След като видях какво е в Далмация миналата година ... сега видя ли Стойчо , защо ич не ми се ходеше на Черното Море тази ... ;)

Стойчо каза...

аз откак ходих на Халкидики - хич не ми се стъпва на БГ-черноморие

Радан Кънев каза...

Доста съм писал по темата, както знаете

И пак ми се събраха очите - идвам от Каварна, цялото лято прекарах "южно от Созопол" СВИНЩИНА нявсякъде, и прогресира...

Малка ми е утехата, че ще отида в Гърция или на Хаваите.

Южното Черноморие е детството ми, младостта ми. Всяка разходка там ми напомня за баща ми, който беше един от изключителните му познавачи - залив по залив, нос по нос, със старите и новите имена, историята на селцата, забележителностите, пейзажа и подводния пейзаж...

komitata каза...

Абе какво да ти кажа - аз живея в кв. Хладилника от съвсем малък.

Моето градско детство го няма. На негово място има урбанистичен кошмар. С отделни изчезващи спомени на места.

Толкова ме е яд, че тогава не наснимах целия квартал и улиците(като запален любител-фотограф).

Сега и моето морско детство си отива. Замисли се какво им е на хората с 10-20 години по-възрастни от нас.

На тях само им дай някой политик да ги заблуждава с носталгични песни за миналото.

Радан Кънев каза...

В това отношение съм облагодетелстван - детските ми години, в т.ч. първата бира, първата цигара и т.н. бяха на Витошка и Гладстон. По ирония на съдбата сега пак живея там под наем и старата кочина си е почти същата. Дори изглежда маааалко по-добре, ако се абстрахираме от автомобилите:)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)