петък, октомври 12, 2007

Бърз анализ на сайтовете на кандидат-кметовете за София

Кликай на картинките, за да се увеличат!


Сайтът на Слави Бинев от известно време не се отваря. Версията, която виждате, е от archive.org. Този сайт официално не участва в надпреварата.

Жълтият и посредствен сайт на Антония Първанова. Все пак признавам,
че е много секси с очила ;-)


"Аз съм Тити - чистача". Иначе поне няма много грешки.


Най-ужасният и трагичен сайт на кандидат-кмет.
Ама той и без друго не иска да спечели.



Племенникът на братчеда на сегашния кмет му е правил сайта.

Сайт с големи амбиции, но с посредствен резултат.
Хаос, претрупаност, неподреденост.

А можеше да стане толкова добре.

13 коментара:

Търновец каза...

Хахаха ... направи ми весел следобеда :)))) Коментарите ти са изключително точни :) Един клонинг между сайта на Мартин и този на Тити щеше да е май най-сполучлив като резултат. За тях двамата само май е подходено малко по така. Другите няма какво да се коментират изобщо.

Стойчо каза...

Специално за Мартин Заимов - мисля, че преди седмица излезе призив към уеб дизайнери да помогнат за сайта. Знам, че за без пари не се работи - но не пречи да се пробваш:-)

Добър постинг!

komitata каза...

Хе хе хе, Стойчо. Ето я моята помощ - под формата на квалифицирана критика.

Търновец, много си прав!

Стойчо каза...

Е, сега някой трябва и да го прочете:-)

Радан Кънев каза...

Много точен анализ, в известен смисъл ме просветли - аз част от термините хич не ги и знам.

За сайта на Мартин имах това усещане смътно, но ти си напипал много ясно и точно проблема. Аз хваля сайта в блога си и пак ще го хваля - аз гледам повече философията на сайта и виждам, че се търси максимална интерактивност, или дет' вика Дзвера - Политика2.0.

За Тити - прилича ми на афиш на "Кръстника4" същото важи особено за разлепените плакати:)

Peter Petrov каза...

Комита,

Друг път като правиш забележки по дизайн и правопис, не използвай думи с мирис на айтоски клозет. Стана ми много забавно, но изразните ти средства и те трябва да са на висота.

komitata каза...

Радвам се, че ти харесва.
Айтоският клозет изглежда е нещо неприятно ;-)

Анонимен каза...

правилно си схванал, че сайта на слави не е предизборен, доста отдавна го правих и имаше още един - sport.slavibinev.com който е за спортните "успехи"

предполагам е паднал поради липса на хостинг или ударно го подменят с нещо друго, по-подходящо, все пак няма и дума за Атака

на мартин е най-добрият и има истински контент, а самия кандидат е наясно със значението на думата "блог" - истински комплимент за бг политик. много го претрупаха този сайт и взе да му натежава главната :(

komitata каза...

Благодаря за коментара на място. Моля те, подписвай се, като коментираш, така ще имат коментарите ти по-голяма тежест

Анонимен каза...

не и по тази тема, може да кажа нещо "неправилно" и да си изям боя :)

Стойчо каза...

От всички, които се подвзават тука - аз съм с най-големи шансове да ям бой от Комитата, щото отвреме навреме се виждаме и офлайн;-) Пък и не е такъв човекът, че да бие някого заради мнението му

komitata каза...

Голяма реклама ми направи, Стойче ;-)

Стойчо каза...

Ами нали знаеш: единият пише, другият ходи по редакциите;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)