петък, октомври 26, 2007

Този човек не трябва да припарва никога до кметски пост

Нямам думи да изразя възмущението си от кочината, която е останала след митинга на БСП в градинката на НДК. Не бих казал, че са ме разочаровали, защото няма накъде повече, но поне не съм ги подозирал в липса на елементарни хигиенни навици. ( в школата в Симеоново поне държат на хигиената). Кликай на снимките за по-голям размер.

Без думи.

Грижа за Надежда ок, а грижа за НДК?
Или да мрем в центъра

Светлините на града.

Диалог и ОТГОВОРНОСТ? Отговорност - това майтап ли е?

Календарчета еднодневки.
Парадокс, а?

Знамена, зад които няма кой да застане и пари хвърлени на вятъра.

Предлагам ти да поработиш още сега за София,
като почистиш кочината след себе си!



Съжалявам за качеството на снимките, но имах само телефон подръка.

UPDATE: Да не си помислите, че оправдавам изпочупването на чисто новите плочки на Ариана от екипа на Мартин Заимов? Който чупи - купи!
Доколкото знам самият Мартин Заимов се извини за плочките и обеща да бъдат възстановени от бюджета на кампанията. Сега чакам изявление от Бриго за кочината в двора на НДК.

PS. Ако някъде знаете за предизборна проява на ГЕРБ или друга политическа сила, която е довела до дискомфорт, унищожаване на имущество и подобни неприлични неща, моля пишете ми, за да включа информацията в този пост. Търся обективност.

6 коментара:

Господин И каза...

@Комитата: Абстрахирайки се от факта, че "симпатизирам на БСП" - ти написа ли нещо такова след като Мартин Заимов потроши чисто новите плочки пред езерото "Ариана" с ТИР-а си?

Подобни коментари още веднъж ми навяват едни мисли, за които смятам да пиша след изборите...

komitata каза...

Писа се доста за плочките на Ариана, и дори по телевизията, а за митинга на БСП никой нищо не е казал. Разбира се, съсипването на чисто новите плочки също е простотия дори по-голяма.

Ще добавя нещо в поста.

Господин И каза...

Целта ми не беше нито да защитавам някого - особено за тази простотия, нито да "окепасъзвам" Заимов.

Просто ми прави впечатление, че коментарите в блог-пространството са доста...субективни. Не те обвинявам теб в нарочен субективизъм в полза на някой (не съм забелязал такова нещо на блога), но...според мен доста хора са или прекалено наивни, или откровено глупави, с което биват използвани и преебавани ежедневно...та за тия неща смятам да пиша след изборите :)

komitata каза...

Блогът е субективна медия. Той изразява личната позиция на всеки. Лично аз се старая да аргументирам позициите си с реални факти.

Господин И каза...

Пак казвам, че не те обвинявам в субективност, просто споделях мнение...

Peter Petrov каза...

Според мене не е редно да се защитава мръсотията след Бриго като се сравнява с мръсотията на друг кандидат. Казва се - да снимките са отвартителна гледка, имам връзки там и там ще съобщя.
На мене т.н. заменка "Бриго" не ми харесва. Един човек от ДС, изписван с половината от името си по понятни причини иска да става кмет ?
Ако се изпишеше Бригадир, щеше да е с процентите на мутрата Слави. Съкращение като напр. "Берия", по-щеше да му отива.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)