неделя, октомври 21, 2007

Революция в Гугъл

Гугъл загърбиха подхода, който беше тяхна запазена марка - минимум излишни неща на първа страница.

Преди малко забелязах, че в горния десен ъгъл на страницата google.bg имам линк iGoogle

Кликнах го и видях това:






Информационен портал на български. От Гугъл. Има и местенце, където да си оставяш бележчица ;-) Треперете, агрегатори ...

Веднъж посетена, тази страница ми стана домашна(всъщност исках да кажа, че тази страница започна да отговаря на адреса google.bg, вместо другата), без да съм изразявал такова желание.

Друго е по-интересно - нима Гугъл вече не вярват, че простото работи?

Това е революция.

PS. Започвам да се плаша, че властта в Гугъл я взимат "маркетолози"

11 коментара:

Стойчо каза...

Нещо си кликнал в повече, защото при мен не стана домашна страница

komitata каза...

Е на мен Гугъла по принцип ми е домашна страница. Трябваше да го обясня.

Filip Stoyanov каза...

iGoogle всъщност ми е много полезен. Като си отворя браузъра веднага виждам дали имам нови писма в пощата, какво е времето в Пловдив и какви задачи имам. Като изключим и един часовник с календар, нямам други неща по панела. Просто и елегантно :)

komitata каза...

Добре, след такава препоръка ще тествам и аз.

Vesu каза...

Ако кликнеш горе в дясно на класическа страница и нещата ще се върнат по старому. Т.е. тази опция се пази в cookie-то доколкото ми е известно.

komitata каза...

Със сигурност ще се върнат по старому, и аз съм сигурен в това. Интересното е, че все пак смяната на страницата Гугъл я прави без твое съгласие.

Peter Petrov каза...

Комита, не си сбъркал нищо. Наистина в големите западни компании социалистическата организация на труда взема един ден връх. И ... субектът е пометен от пазара и идва друг по-добър и по-прост продукт.

Аз съм при Гугъл от създаването им.Отскочих даже при Мозила-Файърфокс. Сега съм хванат в клещите на продължението им Ад онс. И не мога да се върна при Гугъл по никакъв начин.Програмата се е загнездила на 100 места и не ме изпуска - като едно време партийният отговорник.

Завиждам ти на проблема.

Стойчо каза...

Има бутонче „Класически вид“ - горе вдясно

Peter Petrov каза...

Абе ти попадни в Ад-онс пипалцата, пък да видим къде ще ти е "класик" бутона.

Между другото съм доволен от стартовия си сайт, но защо бе джанъм ще ми диктуват какво да правя маркетинг специалисти ?

Стойчо, хайде сложи https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:1/cat:22/sort:popular
и после търси бутона ....

Стойчо каза...

Петре, гледам, че правиш реклама на вредоносни линкове;-)
Как да си ги кача, като ти самият патиш от тях:-)

симо каза...

аз препоръчвам customizegoogle ;)
http://www.customizegoogle.com/

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)