вторник, октомври 23, 2007

"Културният" генерал

Интересно ми е ако във Великобритания или САЩ кандидат за кмет на столицата направи нещо такова по телевизията, какъв ще бъде отзвука. Тука малко да се посмееме и айде — отписваме политическия дебат по същество, защото те всички са простаци(маскари). А аз искам да се извини на зрителите и да се оттегли от кампанията поради морална непригодност.

Съжалявам, че казах добри думи за личните качества на Аспарухов. Възможно е, докато е бил съученик на майка ми в немската да е бил културен и възпитан, но цял живот в службите и от културен и възпитан човек се получава говедо.

3 коментара:

яна боянова каза...

Тези двамата в "генералския сблъсък" все повече ме забавляват. И все повече в едно минало време ми звучат "дебати" от този тип - долнопробно и тъпо заяждане с "къси пасове", с емоцията на 90-те, което никаква информация не ми носи. Има забележителни пасажи в стенограмата на този "двубой", но това на картинката поставя образа в нова "културна рамка", прав си.

komitata каза...

"Яж ми гъза" иска да каже бригадирчето на барека.

Стойчо каза...

май и друг път съм казвал: никога добра дума за ченге или мутра!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)