сряда, октомври 24, 2007

Моралната дилема в дневния ред

След като се разбра, че американският президент може да получава музикални инструменти под масата в извънбрачна ситуация и да пуши тревица, без това да срине конституционния ред в САЩ и без да доведе до гибелта на свободния свят, не виждам какъв е проблема в полуголите снимки на една палава референтка на Външно с по-игриви хормони.

Лила Георгива се била снимала в еротична поза по бельо в личния си сайт. Голям праз. Такава лайняна морализаторска вълна премина през нашата преса, че човек ще си помисли че е продавала наркотици на малолетни или е ограбвала възрастни жени.

Сума ти журналя взеха хонорари на гърба на момичето. Сума ти чиновници си поиграха на принципност на неин гръб. Перверзията в случая е, че става дума за човек, който не може да си го върне по силата на служебното си положение. Особено се прояви псевдолибералът Карбовски - била любовница, била едва ли не блудницата на Външно. Аз пък да ви кажа, че талантливите хора са много често хора с изявена сексуалност, и не става дума само за рок звездите или актьорите. И да, интересно ми е колко от посланиците ми знаят толкова езици и имат такова образование като обикновената референтка, която трябва да им пише и подготвя текстовете.

Нали знаете какво е референт - това е черноработник, който подготвя текстове, които се четат или подписват от по-висшестоящи.

Моралът ли пазите господа - ами да ви светна къде можете да го пазите с по-голям ефект - например, изследвайте защо поне 10% от българите живеят в етнокрация, а не в демокрация и защо биват подкарвани като стадо на всеки избори да гласуват. Мислите че им е приятно ли и се чувстват като достойни хора, въпреки кебапчетата? Морално ли е голям процент от българското население да живее в гета, да се изхранва с кражби, джебчийство и социални помощи и да бъде оставено на практика на произвола на съдбата? Морален ли е съдът, който обявява че ДС не било съкращение за Държавна Сигурност, а може би на Дебилна страна (10х, Радане)? Морално ли е да се гласува с чужди карти в парламента (и при положение, че съответните депутати редовно са ЗАСНЕМАНИ как го вършат) и да няма НИКАКВИ ПОСЛЕДСТВИЯ ОТ ТОВА? Морално ли е за почти всяка държавна или съдебна услуга да се плащат претлъсти банкови комисионни без никакво основание? Морално ли е да лишиш хората от жизнена среда - от паркове, стара архитектура и тротоари? Морално ли е да ги лишиш от КРАСОТАТА? Морално ли е да унищожиш уникална природа по крайбрежието и в планините заради няколко долара в повече? Ето ви няколко морални въпроса, много по-важни от голите кълки на една референтка във Външно.

Ама какво ви критикувам - вие нямате друг критерий освен

"Какво ще кажат чужденците?"

А ние, ние какво да кажем, които ви плащаме заплатите? И на "свободната преса" и на "демократичната администрация".

PS. И да добавя мисълта, която почерпих от блога на Делян Делчев - много е интересно да се проследи финансирането на партиите и особено МОРАЛЪТ зад него.

14 коментара:

djsupermax каза...

Хубаво че си ти да пишеш понякога нещата, които и аз мисля, но не ми остава време да напиша:)

Подкрепям напълно позицията и тезата на този текст.

Делян Делчев каза...

Не виждам причина външно да се оплаква, че има мацки свързани с него, достатъчно смели и хубави че да се събличат. Външно се съблича пред кой ли не от години, като се започне още от преди оня жъл списък. Поне да има далавера и за нас, да наплакнем очи.

komitata каза...

Абе намерили си те тема да морализират. Я да се захванат с истинските проблеми, да ги видя.

Съзерцател каза...

Един малко по- различен поглед, малко в страни от темата.
Аз не бих я взел на работа, ако съм видял тези снимки- не от морализаторски подбуди, а защото оставам с впечатлението, че тази девойка не е задоволена и не е минала стадия на сексуалната перверзия, който съпровожда тинейджърските ни години на съзряване. Т. е. не е уравновесена.
Ако си изпълняваше сексуалните фантазии, нямаше да прави такива страници.
Напомня ми за една друга.
Ще взема да напиша един текст по темата, ама да видим кога.

komitata каза...

Давай Ворце, и не забравяй че трябва да пишеш и критика за другия блог ;-)

komitata каза...

Ворце, въпреки че сайтът и е спрян, аз разгледах каквото е достъпно през кеша на гугъла и през archive.org. Не бих казал че има нещо неизживяно. Или пък нещо кой знае колко провокативно. Не повече от това, което можеш да видиш в някое модно списание.

По-скоро има по-модерен поглед към света. На мен ми напомня за една колежка отпреди години, която от облеклото си, тялото си и от сайта си правеше изкуство.

Бившата ми колежка е с изключителен интелект и като професионалист я ценя много.

Тук е въпросът - може ли такъв човек да заема пост в министерството на външните работи. Може и още как - де да бяха всичките като нея. Така че аз имам позитивен опит точно от такива личности.

Идва ново време (пази боже, не правя агитация за ония "нормалните")

Съзерцател каза...

Не знам. Според мене тази хищническа сексуалност в доста случай е израз на някакъв проблем. Може и да бъркам. Аз имах наскоро едно преживяване с такова "лошо момиче". Като я гледам, тази ми навява спомени за другата. Някаква алогична асоциация.
Публикувах я на блога си.

komitata каза...

Човече, малко общуваш с жени. Нямам намерение да те обиждам. Просто е констатация.

Съзерцател каза...

Не знам. Може и да си прав. Макар че според мен общувам прекалено много с тях. В нас жените бяха преобладаващ брой. 4 години бях единственият мъж, с изключение на няколко кратки периода, в офис пълен с жени. Дори сега имам шеф жена. А мисля, че не малко жени съм имал и в личният си живот, макар никога да не съм бил бройкаджия.
Постоянно наблюдавам разни жени в различно амплоа. Може и да си внушавам, но мисля, че съществува тенденция, която аз наричам "сексуално хищничество"- опростяване на механизмите на общуване между мъжа и жената въз основа на сексуалният нагон. За някой жени това е символ на еманципация, но според мен е психологически проблем. Мисля си, че тук една от причините е общественото развитие- желанието да се отхвърлят всякакви задръжки и авторитети в името на "абсолютната свобода"- девиза "кул". Но винаги ми е правило впечатление, че в края на 70те повечето хипита улегнаха и макар да отричаха семейството, си създадоха симпатични домочадия.
Принципно тези либерални ветрове дойдоха в България с малко
закъснение.
А ти как би постъпил в описаната от мен ситуация? ;)

komitata каза...

Според мен, всичко опира до динамиката на отношенията жена-мъж. Някои жени, които търсят по-силни мъже около себе си нарочно се държат и се обличат по-предизвикателно, за да привлекат именно силния мъж. (нещо като помпане на сивито за работа ;-))

Именно тая агресия ти наричаш сексуално хищничество.

Гледал ли си трамвай Желание? Помниш ли героинята Бланш какво представляваше? Този филм е абсолютно азбучен в това отношение.

Вени Г. каза...

Момчета, никаква агресия от страна на Лила не ви застрашава, тя не си пада по мъже. За да се уверите, вижте пак началната страница на сайта от кеша на гугъл, там пише:

"АКО СИ “ФОБ” ОТ КАКЪВТО И ДА Е ВАРИАНТ, ТУК НЯМА ДА ТИ ХАРЕСА ТАКА, ЧЕ МОЖЕШ ДА НАПУСНЕШ! БЛАГОДАРЯ! А ЗА ДРУГИТЕ... ДОБРЕ ДОШЛИ!"

За съжаление кешът не е запазил картинките и не може да видите седемцветното знаме, но го има в "Монитор"

Седемцветната дъга е гей символ, по точно ЛГБТ (lesbian, gay, bisexual, transgender) символ.

Тъй че споко, не сте застрашени ;-)

Вени Г. каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Вени Г. каза...

Като казвам "фоб от какъвто и да е вид, Лила има предвид "хомофоб". Мислех, че е очевидно, но като си видях коментара как изглежда, не съм убедена, и затова пояснявам.

komitata каза...

Твърде съм тъп, за да тълкувам толкова скрити символи.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)