четвъртък, август 23, 2007

Пазаруване с повишено внимание в Елемаг

Който чете редовно блога ми, знае че съм любител на качественото и вкусно ядене (и дори прекалявам).

Затова откриването на магазин "Елемаг" в квартала посрещнах със смесени чувства - от една страна вече мога да се снабдявам с качествени продукти, особено хляб, сирене и месо, от друга - клиентите на магазина ползват точно местата където паркирам, за да спират да пазаруват. Елемаг има паркинг - ама се ползва чак като се препълнят местата на постоянно живущите в квартала - на никой не му се занимава с бариери, касови бележки и ограничено време за престой. Постът обаче не е за паркирането...

Вчера посетих набързо магазина, и не знам защо за пръв път погледнах касовата бележка която ми връчиха от там (всъщност - глождеше ме неясно чувство за нещо нередно, защото наум бях сметнал около 3 лева по-малка сметка).

А касовата бележка се оказа любопитно четиво

Първо, оказа се, че са ми "чукнали" три консерви гигантски боб вместо две - 2 лева минус. Грешка на касиерката, очевидно. Трудно е да докажеш че си взел само две консерви при положение че си забелязал грешката след като си излапал едната.

Второ - етикетът на сушеницата, която закупих, е в пълно противоречие с отчетеното на касовата бележка

Първо - колко грама е - 198 или 192?
Второ - каква е цената - 14,60 (етикета) или 17,80(бележката) за килограм?
И чия е тоя път грешката щом като тук касиерката само цъка с баркод четеца и нищо не въвежда през клавиатурата. Как стават тия далавери с цените?

И накрая, с учудване научих от касовата бележка, че касиерката се казва Константин.

Чудя се как да постъпя занапред - да пазарувам с калкулатор и бележник може би?
Призовавам всички да си отварят очите на четири, когато пазаруват от Елемаг.

8 коментара:

Анонимен каза...

Аз вчера имах сходен случай с едни пилешки бутчета от Билла, но при мен разминаването беше със 70 стотинки. Цената на етикета беше 3,89/кг, а на касовата бележка се оказа 4,59. Подадох по интернет сигнал до КЗП кано приложих и сканираните бележка и етикет от стоката. Да видим какво ще стане. Явно вече навсякъде трябва да проверяваме за несъответствия.

komitata каза...

Къде се подават сигнали по интернет? Може ли да дадеш линк?

Анонимен каза...

След като се обадих в Комисията, те ми препоръчаха да напиша мейл на следния адрес : info@kzp.bg. До един месец щяли да ми изпратят отговор по случая.

Анонимен каза...

Забравих да добавя, че трябва да се напише точния адрес на търговския обект, както и телефон за връзка, в случай че има необходимост от уточнения.

komitata каза...

Благодаря много!

Анонимен каза...

Днес ми се обадиха от Комисията, доста бързо честно казано. Билла е санкционирана, при извършването на проверката все още е имало от съответните пилета. Щели да ме компенсират по някакъв начин, за което ще се състои среща, на която ще си изясним нещата. Така че е полезно все пак да се пише на Комисията за защита на потребителите.

Милко Георгиев каза...

В "345" ми се е случвало някол копъти цените на етикет да се различават от тези в касовата бележка. Пазачувам най-весто в този на "Плиска".

poli80 каза...

Привет!
В Елемаг наистина има хубави неща, които може да се купят, обаче случайно /или нарочно/имат страхотен проблем с етикетите. А именно един пресен случай: Преди 1 час си взех ленено семе, 250 гр. На етикетчето на щанда пише "Ленено семе, 200 гр., 1,20 лв." Брей, да не повярваш, някаква нормална цена в Елемаг -събитие. Обаче познайте на касата какво ми таксуваха - ами оказа се, че тази опаковка, само с 50 гр. повече от това на етикетчето, струва цели 2,75 лв. Е, на това ако не му се вика безобразие!!! Смятам да не оставя нещата така, не го заслужават алчните шефове на Елемаг!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)