четвъртък, юли 26, 2007

Венета Райкова или Катрин Деньов?

Нещо ми прещрака докато гледах франкофонски филми...
Сравнете снимките:

- първа серия





- втора серия

И ме нападнаха въпроси:

Съзнателно ли е търсена приликата? Нямам идея, но много вероятно да..

Дали това е причината Венета Райкова да се котира толкова сред мъжката половина (по-зрялата част поне;-))? - Да, като дечица сигурно са гледали Катрин Деньов и по телевизията и подсъзнателно са си запечатали подобен идеал за красота..

Ако ей сега ми позвъни на вратата какво ще направя? - За съжаление, щом успя да накара човек с волски нерви - Тихомир, да я разкара, най много да я посъветвам да потърси психологическа помощ и да ми звънне на вратата след завършване на курса... Във всеки случай, характерът и е непоносим и не знам струва ли си усилието а и ще има ли ефект.

Възможно ли е именно съзнателно търсената прилика с Катрин Деньов да води до тежките и психо-проблеми?

Парадоксалното е, че въпреки че изглежда интелигентна, адски наперена и доста цапната в устата - зад тая агресивна външност се крие доста несигурна в себе си жена, (няма майтап!), която хем търси идеалния мъж, хем се е усъвършенствала в упражнения по стопяване и изпилване на нервите му, щом попадне на него (не самоцелно, а да го тества колко е истински). Толкова е несигурна в себе си, че дори и на собствения си избор няма доверие... А идеалните мъже (за нея де, да не мислите че ми харесва Тишо) имат избор и не ги търпят до безкрай тия тестове, макар че в началото е по-весело така. Все пак те очакват накрая да има и малко фън след лазенето по нервите...


3 коментара:

Търновец каза...

Мдаа - наистина трябва да си луд за да съжителстваш с подобно объркано същество ... Аз съм от по-младото поколение(не съм гледал много Катрин Деньов) и Венета дори и като външност не ме кефи.

komitata каза...

Госпожата не е съвсем за изхвърляне, но без решителна корекция на характера не знам за къде е.. Щом верен неин фен я заряза и то след години семеен живот, значи милата не умее да се контролира особено...

Найден каза...

Госпожата става за отсичане! Колкото до чертите на характера, не съм в течение и няма да бъда, но си е хубава жена.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)