четвъртък, юли 12, 2007

Дилема

Връщам се от купон на мой близък приятел.
През последния един час от купона цялата компания рева с кеф разни песни като "Още си осми клас" "Питонът в гаража" "Громе мой" ...
Чувствах се не на място. Дали защото остарявам, или защото не бях пил достатъчно, или пък защото съм нещо настинал, или подсъзнателно се самонавивам да напускам България завинаги.
Pourquoi?

Update: Значи да поясня, защото получих много странни въпроси по icq именно заради тоя постинг. Вие не ме познавате добре или не сте ми чели блога ли? Въпросните песни са някакви чалга хитове, които се познават очевидно много добре от публиката, познават им и изпълнителите и ги пеят с пълен глас. Аз не ги познавам (нито хитовете, нито изпълнителите - е, Громе мой си спомням че съм я чувал и друг път), не ги харесвам и не можах да се слея с компанията... и тук идва дилемата защо не можах да се слея с купона... защото съм настинал и ме болеше гърлото (т.е. имах малко повишен праг на чувствителност към външни дразнители), защото не бях пил достатъчно и художествените послания на тези произведения на изкуството не можеха да ме трогнат (изисква се известна разкрепостеност, идваща от алкохола да ги прегърнеш), защото остарявам (т.е. продължавам да харесвам нещата които си слушам от едно време и нещо не мога да смеля новата чалга вълна в културата), защото се самонавивам (подсъзнателно) да напускам България (т.е. търся си причини да не ми се остава тук) Ето това е дилемата...

5 коментара:

Lemon каза...

Не си остарял, по-скоро малко алкохол е било. Макар че при мен на такива "парчета" и алкохол не ми помага...
Какво за самонавиването?? Че нещо не разбрах...

komitata каза...

Отговорите на въпросите по-горе...
Така е, като се опитвам да съм лаконичен.. иди обяснявай после ;-)

Анонимен каза...

Пич, явно не си попаднал на своето място. Като не ти харесва, ставаш и излизаш. И най-важното - пей своите си песни...
Напускането на страната е тежко решение на обиден човек, но това едва ли решава проблема. В случая ми се струва, че чалгата и дериватите и не могат да бъдат избегнати. Това си е най-обикновенна попкултура. Същата тъпня, под различни форми я има навсякъде, така че ако не искаш да си жертва на питона в гаража, просто си смени средата. Това е доста трудно, както знаем 90% от човечеството са доста по-посредствени от нас, но трябва да се търси.
Наздраве!

Bruce Wayne каза...

почуствал си се малко като металист на рейв парти... ама чалгата е попец, ако харесваш мадона, има голям ханс да прохаресаш и ивана :)

Анонимен каза...

Бива ли да бягаш от дома си само заради нек'ви питони?
Ми то питони навсякъде има - важното е ти персонално да се дистанцираш от тях... Е, ако ти се емигрира, мият ти се чинии и искаш да се държат още по-зле с тебе далече-далече от дома - тогава си ОК - стягай си чантата и заминавай...
Ма където и да идеш, от себе си не можеш да избягаш :)
Поздрав

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)