понеделник, май 14, 2007

Моята класация за Евровизията

Е, да кажа и моята класация за песните. Критериите ми са музиклания ми вкус и хубостта на изпълнителнките ;-) - или с други думи, кои песни и изпълнители бих слушал с удоволствие по радиото.
Та класацията за най-добра песен е:
1. България - мразя елемантарния патритозъм, но песента беше най-добра
2. Македония - даже гласувах, което си е направо личен пробив при мен т.к.никога досега не съм пращал смс-и за каквито и да е игри или гласувания по телевизията
3. Унгария
4. Латвия
5.Молдова
От отпадалите на полуфинала ми харесаха
6.Израел и
7.Холандия - според мен, ако я беше изпяла на холандски щеше да има по-добри шансове

Класацията за най-банална песен:
1. Русия
2. Сърбия
3.Великобритания


Класация за идиотска песен/ изпълнител:
1.Дания
2.Франция
3.Украйна

Приятна изненада:
1.Германия - знам, че сега изнендвам всички вас, но...това е положението

9 коментара:

komitata каза...

Хахаха - моите лични фаворити да изброя
Украйна/България - не мога да преценя коя песен по ставаше

Македония по средата, където си и беше мястото
нататък не знам
на последните места - Германия, Сърбия (абсолютна загадка беше за мен сръбското класиране).. за другите не знам - вече ми се губят

Стойчо каза...

И за мен класирането на Сърбия е пълна загадка...

Ицко каза...

бугарската песна беше со Македонски мелос од Мариово Прилепско искомбинирана со Македонски линии од Пиринскиот дел на Македонија.

Стойчо каза...

Ицко, благодарим за гласуването в Македония:-)

komitata каза...

Българската песен беше с мотиви от шопска народна песен от Бистрица.. и това го знае цяла Македония без Ицко. Разгледай блога на ВББ например. Защо си ми изтрил коментара за Павел Шатев, а ;-)?

Стойчо каза...

А ти как си позволяваш да коментираш Павел Шатев????Кой си ти бе, татарино!

;-)

Търновец каза...

Ще ме извинявате ,че пиша толкова късно , но тъкмо се връщам от Скопие.

За мен беше изключително интересно преживяване да гледам финала на Евровизията в компанията на 20тина млади македонци ...

Странното или може би не чак толкова странно бе , че в момента в който дадоха Мира Добрева от студиото в София настана едно усвиркване , като в момент от мач в България , когато противниковия отбор контузи играч от нашите или пък съдията свири някоя ситуация в ущърб на "нашите" ... и това без дори да си е отворила устата и да е казала и една дума. Горката Мира, едва ли предполага каква омраза таят към нея , братята оттатък Деве Баир.

Другата голяма за мен изненада бе ,че повечето от хората се вълнуваха доста повече за класирането на Сърбия от това на собствената им държава...

Абе ненормална история е тая Македония ... вълнувах се от темата доста дълго време , бях готов за всичко , но това което видях и преживях за тези няколко дни , за които посетих за сефте Скопие надминаха и най-смелите ми очаквания ... Ако друг път се излъжа да ида до там , ще да е в Охрид или някъде другаде , само не и в Скопие ...

Стойчо каза...

А как реагираха когато разбраха, че сме им дали 10 точки?
А когато разбраха, че и те на нас са дали?

- иначе е разбираемо, че в Скопие са се вълнували за класирането на Сърбия: Скопие и Куманово са най-сръбските градове в Македония

Стойчо каза...

Ха, Търновец, а репортаж-пътепис ще има ли от мероприятието?

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)