петък, февруари 09, 2007

Щафета - Няколко неизвестни факта за мен...


Учение и труд, жизнерадост и дръзновение!

Евгени ми предаде щафетата и няма как да го разочаровам, твърде много го ценя ;-)

1. Научих се да чета на две годинки и половина. Майка ми твърди че съм се научил на три и половина, но тогава просто за пръв път и прочетох нещо на глас.

2. Като малък много мразех да се усмихвам за снимки. Затова на детските ми снимки изглеждам сърдит. Истината беше, първо, че не виждах нищо весело в снимките и второ, исках да приличам на възрастен, а те не се хилеха по снимките. Също така много ми беше любопитно къде държат пилето във фотоапарата, което все не хвръкваше. За съжаление фотографите винаги отклоняваха отговора по същество, а аз си представях специални кухини в апаратите, със специални вратички, синхронизирани със светкавицата и отвори за въздух.

3. Живял съм 4 години в Прага като малък и я смятам за мой втори роден град. На 15 години като се върнах в София, можех да стигна само до НДК без чужда помощ. На 19 в казармата ми се струваше доста странна идеята, че съм от София, но "репресиите" на които бях подложен като "кестен" и "шоп", окончателно ме превърнаха в столичанин . Баща ми е от Пловдив, а майка ми от Варна.

4. Водех непрекъснати войни с учителките ми по литература, побеждавах в битки, губех войните ;-)

5. До 1996 година се занимавах с политика според убежденията си. След това възгледите ми за начина за участие в политическия живот еволюираха.

6. Мразя да работя с клиенти. От 1993 година работя почти само такива професии - брокер, продажби, обслужване на клиенти, преговори.

7. В момента събирам идеи какво ще правя през следващите 10 години.

8. Комитата е прякор, който измислих през 1997 година, за да имам адрес в hotmail.com без цифри (невалиден е вече ;-)) Абе вижте и най-стария ми оцелял личен сайт.

Излязоха с няколко повече, а имам още какво да казвам. ;-) Обещавам автобиографични постинги.

Стойчо, Симион, Търновец, Петър Петров, Петър ваш ред е. Може да се ограничите до пет точки, ако желаете.

7 коментара:

Търновец каза...

Ех , мерси Комита за поканата ... написах първия си пост в моя личен блог ... не е точно озаглавен "5 неизвесни факта за мен" , но пък в контекста на това което съм написал ,мисля че ще се намерят поне 5-6 такива ...

та ... заповядай и в блога на Търновеца :))))

http://turnovec.blogspot.com/2007/02/blog-post.html

Стойчо каза...

Komita, are bre, s'a she me karash ad mislja;-) - nekoj den shte gi napisha:-)

Tarnivec - aj, hairlija da e!

komitata каза...

О, я се стегнете и двамата. Заданието е напълно ясно. Отваряне на досиетата ;-)

Петър каза...

Айде, аз моето го отворих ;)

ribaro каза...

ЦЦЦ.. абе 5 требаше работи да кажеш, а не 8.. Бугарска работа, секогаш да се имало претензии за повеќе ;). Уствари и јас како мал несакав да ме сликаат и на сликите бев намуртен, а често и сонцето ми сметаше па сум искривен или замижан.

Стойчо каза...

Ribaro, абе просто сме хора с много опит, бре! То, ако питаш мене, има материал за още 10 по 8 точки;-)

Търновец каза...

ц-ц-ц , много инженери се навъдихме бре :)

Ето и аз се отчетох в щафетата ... че даже се и поулях с цели 9 точки ;-)

http://turnovec.blogspot.com/2007/02/blog-post_12.html

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)