сряда, февруари 14, 2007

Отваряне на досиетата или 5 неща, които няма как да знаете за мен

Малко мисъл, малко идеи...: Щафета - Няколко неизвестни факта за мен...

Комитата ме бъзна и аз да се включа в самопредставянето, което правят блогърите в последно време. Та ето няколко неща, които едва ли знаете за мен:

1. Завършил съм Немската гимназия и МЕИ и поне до момента владея в различна степен 5 езика, освен българския. Ако може да се направи някаква класация – английският е на предпоследно място. Мисля, че мога да науча кой да е индо-европейски език за 6 месеца живот в страна, в която този език е общоупотребим.
2. Като малък имахме котка. Взехме я като малко коте от улицата, когато бях 9-и клас (т.е.1986 г). Котката така и си остана с името Маца или Котето и доживя до по-миналата година (2005 г), навършвайки бая годинки за котка.
3. Харесвам руска литература(и стара, и нова), джаз (от по-стария), Дискавъри и Нешънъл джеографик. В училище ми вървеше математиката, но не и литературата. Допадаха ми още историята и географията, но не и химията.
4. Не харесвам чалгата, Слави Трифонов, Бойко Борисов, Труд и 24 часа (последните на всичко отгоре са ми клиенти), АЕЦ, „Не сте сами”, таксиметрови шофьори
5. С Комитата се познаваме от казармата, приятелството с когото продължава и до днес. Това, което не предполагате е, че офлайн с него се виждаме не повече от два пъти годишно, като единият път е на купона по повод рождения му ден.
6. Като цяло с него имаме сходни политически възледи, но май по тактиката се различаваме – някои от нещата се намират в точка 4.
7. Израсъл съм в София (от 4 годишен)и се чувствам софиянец или както ни наричаха в казармата „кестени”. Тази титла и сега нося с гордост – може би точно заради обидният или обиден тон, който влагаха селяндурите в нея.
Но съм роден в Панагюрище, откъдето е майка ми и целият й род. Баща ми е бил по разпределение в района на Панагюрище, където се е запознал с нея. Всъщност първият софиянец в рода ми е баба ми (лека й пръст) – майката на баща ми. Родът им е дошъл от Македония в началото на 20 век. Дядо ми е от Царибродско – и те са се преселили в София в началото на миналия век. След което родата живее постоянно в София и се мести отвреме на време по други места – баща ми е роден в Кюстендил, където пък е бил дядо ми на работа по време на Втората световна война
8. Не исках да се включвам в тази инициатива, но Комитата беше много убедителен

Май станаха 8 - Хайде, кой е следващият?

7 коментара:

Bukarski каза...

ни аз не го харесвам ќелешот Слави Трифонов =)

Стойчо каза...

Ако питаш мене, той е един от хората, с най-лошо влияние в страната

komitata каза...

Буки, ти не си в бройката. Като типичен македонец ти не харесваш неща които въобще не познаваш ;-)

komitata каза...

Най-лошо влияние? Стойчо, личи ти че си пил..

Стойчо каза...

Айде сега - исках да кажа "вредно", но Букарски ще разбере тази дума в сръбския й смисъл (точно обратното, демек).

А и вече казах, че в точка 4 съм сложил някои от нещата, с които двамата с теб не сме съгласни един с друг, нали:-)

Търновец каза...

Не е полезен Слави , наистина :) Ей заради него съм разбрал погрешно ,че Сибирския бръснар бил забранен в САЩ :))) ... да не говорим ,че според мен Трифонов се явява един вид официалния говорител на Ахмед Доган ... ама това е друга тема.

Евала Стойчо ! Евала Кестен ! :))) като стана дума за кестени и казарма ... още през първата седмица в новобранския център един старшина ни накара да събираме кестени ... и накрая за награда ни подари по един , като каза да го пазим против уроки и лош късмет . И в тоя момент в мен изведнъж се появиха едни странни суеверия , та тоя кестен , полуразпаднат го носих и пазих през цялата служба из джобовете си ... :))))

komitata каза...

откакто изгониха патриарха от търново станахте езичници ;-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)