четвъртък, декември 21, 2006

Моята новогодишна мечта

Мечтая си на новогодишното тържество на площад Батенберг да върнат дунавското хоро, Чакърдъкова да обяви оттеглянето си от сцената завинаги ден преди това, да вали сняг, но да не е студено.
Мечтая си да има таксита и да не ми надуват сметката точно сега по празниците.
Мечтая си да празнувам без гърмежи от пиратки.
Мечтая си да вървя по Витошка, стъпките ми да се отпечатват в пресния сняг и отвсякъде да грее празнична новогодишна украса.
Мечтая си да видя парка на НДК чист и светъл, лампите да светят като слънца, недоразумението-паметник да си е отишло, а градинките да са в идеално състояние
Мечтая си да не видя нито един просяк, докато обикалям по улиците
Мечтая си да не чуя чалга поне на този празник.
Мечтая си новогодишната програма по телевизията да е смешна, хубава и забавна.
Мечтая си речта на президента да ме изпълни с гордост и вдъхновение.
Мечтая си да гледам на първи вечерта гениален български филм, правен в нашия век, който да е толкова добър, че да го повтарят по празници, а дори да съм в чужбина да мога да си го намеря във видеотеката.
Мечтая си идиоти-диктатори да не ми развалят всеки път празника.
Мечтая си да си намеря място в планината където да мога да стигна лесно, да ми е широко на душата, и да не се налага да го деля с още хиляди хора.
Мечтая си като вляза в магазина да видя веднага подаръците, които искам да подаря
за празниците, а продавачката да ми ги опакова съвършено.
Мечтая си по улиците да виждам само спокойни, щастливи, грамотни, интелигентни и честни хора, които точно за празника ще са облекли най-хубавите си дрехи.
Мечтая си да видя всичките си приятели накуп, а те да са доволни че се връщат в България завинаги.
Мечтая си във всяка точка на планетата да се чувствам като у дома си.
Мечтая си да ми се падне паричката от питката, а от баницата - всичко наведнъж.

4 коментара:

Анонимен каза...

Хубави са Ви мечтите, Комито! Жив и здрав бъдете и дано всичко мечтано от Вас се сбъдне!
Аз, понеже съм жена, искам да няма болни и тъжни дечица! Искам да няма гладни и нещастни хора! Искам здраве за всички! Останалото ще се оправи!
И, Комито, Николина Чакърдъкова ни е семеен фаворит! (Аз съм македонска снаха от 41 години и преживях всичко, което можах! Почнах да разбирам свекърва си, когато моят син тръгна по мацки! Още ми е трудно с тая огромна македонска фамилия, но си мисля, че те са по-добри българи от нас!)
И, ако Вие сте господин Каракачанов- поклон! Бъдете жив и здрав! Анонимна не искам да бъда, но не съм сигурна, че има как да се регистрирам-все пак аз съм стара, за да се бъркам при младите! Юлиан Попов ме изтърпява някак!
Аз съм Лидия Петрова; e mail: lkp_bg@yahoo.com
Здраве и успехи, Комито!

komitata каза...

Благодаря за поздравите, десетократно да ви се връщат!

Защо точно Чакърдъкова?!? Има толкоа прекрасни изпълнители на македонски песни, защо трябва да слушаме точно тая халтура? Нямам нищо против македонската песен, много я обичам, но Новата ми година е резервирана за дунавското и там за второ хоро място няма!

Не съм Каракачанов, има и други комити на тоя свят. Заповядайте, пишете и друг път!

Търновец каза...

Една моя мечта е на път да се сбъдне ...

Живот и здраве ще посрещна Новата Година в една прекрасна къща в Средна Стара Планина в компанията на земляци , тракийци , родопчани , двама македонци от републиката и един босано-далматинец ... всички заедно като добри приятели в най-българският край на родината :) ...
Мечтая си да ги науча всичките да играят точно Дунавското хоро ! и да го играем всичките заедно на връх Нова Година ...

Весели празници на всички !

Анонимен каза...

Хей, Комито! Николина Чакърдъкова, защото съпругът ми я харесва! Нищо лошо не мога да кажа за нея-красива е, пее добре, има хубав ансамбъл! Няма да ревнувам на стари години, я!
Комито, мисля си, че сте добро момче, а и пишете хубаво! А на тая земя няма безгрешни и Каракачанов не е безгрешен, но е приемлив! Не е необходимо да сте политик, за да Ви сваля шапка, но Човек дано да сте! Ето, имате в мое лице един фен завинаги!
Здраве и щастие, Комито! На вас, на тези които обичате и, които Ви обичат!
Поздрави от леля Лидия и семейство за Коледа и за Нова Година!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)