вторник, ноември 28, 2006

Ежедневие: Еволюцията на Бареков.

Имах моменти в които си мислех, че съм твърде критичен към Ники Бареков. Дет се вика млад е - простено му е. По пък получих яко клипче (мерси Влатко, оправяй се), с архивни кадри от медийната кариера на Бареков. Абе не съм изненадан, честно.

Да, и моля ви - ако сте гнусливи, не си пускайте клипчето.



(Откъс от "Сигнално жълто")

Цялото предаване тук

Няма срамен труд, но и никой насила не го кара да бъде вулгарен. Човекът просто си вдига рейтинга. Това явление наричам аз "барековщина"

Джендо ми каза: "Който не е простял, пръв да хвърли камъка". Аз пък му казвам: "DJ, който е простял за пари и извън рамките на изискваното от него, това е съвсем друга работа"..

8 коментара:

Търновец каза...

хехе , тъкмо го намерих това в yvox и рекох да ти го пратя , щото знам какъ фен си на Бареков ... ама ти си ме изпреварил :)))))

Стойчо каза...

Абе няма срамен труд бе!;-)Как така му се подигравате!;-);-);-)
А можеше да е като Ванко1 или Кондьо!

komitata каза...

Стойчо, защо си мислиш, че той НЕ Е като Ванко1 или Кондьо?

Анонимен каза...

По-скоро на сегашното си поприще е като труженичките на Ванко1 и Кондьо, само дето Боршош и ББ са му сутеньорите.

Стойчо каза...

Ами защото още няма филмче, което да го показва, като ония двамата;-)

georgekodinov каза...

Няма лошо. "Клъбърите" от "Чака Рака" (където това е снимано) са си представителна извадка на обществото.
Просто откликва на всички нужди човека. Както казва стойчо : парите не миришат.
Обаче Шамарчето къса глави : къв е селски тарикат с тоя каскет :-)

Стойчо каза...

Честно казано, съм на мнение, че парите понамирисват (понякога). Бареков поне не е станал (осъждан) престъпник...
Егати ниските критерии имам за водещи по национални телевизии, а?;-)

djendo каза...

понеже името ми е намесено. цитирана е реплика от частен разговор. и не трябва да се приема насериозно. хе хе.

а иначе малко по-сериозно.

плащат му на хмм човека за някаква работа. добре си я върши работата точно като за аудитоирята си.

сега му плащат за друга работа. може би не я върши толкова добре. толкова са му възможностите. добър за чакарака и слаб за национален ефир.

Еволюция. Още Дарвин я е открил.

P.S. пак не се получи сериозно.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)