сряда, ноември 15, 2006

Ежедневие: Конферентни дни

"Нема, нема, па си е*е мамата " - Шопската дефиниция за фойерверк

Невидима сила (тъмната страна на Силата?) ми пречи да водя спокоен начин на живот и да работя над себе си (което отдавна искам да направя и заради което всеки момент ще бъда заклеймен като тотален мързел). По странна ирония на съдбата животът си тече монотонно и почти приятно и изведнъж за седмица успява да концентрира в себе си събития, които е нормално да се случат в рамките на няколко месеца, а не на три дни..

Днес бях на уеб семинара (в хотел Форум, бивш Славия) на конкурса БГ Сайт 2006 - и с приятна изненада установявам, че нивото на презентациите се е вдигнало значително от миналогодишното.

Дойдох предиобяд специално за да чуя дискусията за ползата от блоговете (с тайната мисъл да открадна някоя идея за презентацията ми утре)

Предварително заклеймената от мен като "скучна" презентация на Националната агенция по приходите се оказва интересен разказ, гарниран с тънко чувство за хумор и напоен с полезна информация. Чудо - сайтът им ще става още по-добър! То остава и да не стане по-добър със всичките тия пари които се изсипват при тях..

Виктор Любенов ни въведе в проблемите на ползването на Интернет без да разчитаме на зрението си, жалко че нищо не каза за мръсната кампания на Труд и агент БОП (мерси джендо, за израза) срещу него и срещу свободното слово... Подкрепете борбата за свободно слово.

Павел Калинов се явява като кошмар в неспокойния сън на нереформираната администрация

Павката Калинов ни отвори очите за трагичната (не)готовност на е-администрацията за избори и за посредствените онлайн кампании на отделните предизборни щабове, плюс поредното пренебрегване на българите в чужбина (нали ги чакаме да се връщат ей, да влагат пари, да ни обичат). Павка, прав си. Интернетът като олицетворение на свободата е враг на всяка далаверингова администрация, каквато е нашата.

Виж програмата на семинара, може да си харесаш нещо в следващите два дни..

Много хора, непознати хора, много ентусиасти, дори стоях правостоящ за известно време... Ще живее нашия бранш, влива се свежа кръв в него..

Ако скучаеш, може да гледаш тавана и да се чудиш от какво е направен...

Боли ме главата, спи ми се, а тепърва трябва да пиша презентация, а трябва да измисля да кажа нещо умно и на медийните изяви, които ми предстоят.. Нема, нема, па си е...

9 коментара:

Стойчо каза...

Знаеш, че не съм много сведущ, но линкът към Джендо дава следното съобщение:

403 Forbidden
Please stop referer spam.
We have identified that you have been refered here by a known or supposed spammer.

If you feel this is an error, please bypass this message and leave us a comment about the error. We are sorry for the inconvenience.

If you are actually doing referer spam, please note that this website/b2evolution no longer records and publishes referers. Not even legitimate ones! While we understand it was fun for you guys while it lasted, please understand our servers cannot take the load of all this cumulated spam any longer... Thank you.

Also, please note that comment/trackback submitted URLs will be tagged with rel="nofollow" in order to be ignored by search engines.

djendo каза...

вчера програмата на семинара може и да е ставала нещо. но днес като гледам организаторите ще презентират сайтовете и кампаниите, които са направили за клиентите си в последната година. не благодаря.
а и някак хмм предните години бяха таквиз бозици, че посмъртно не могат да ме измъкнат през седмицата като имам работа.

komitata каза...

Аз днес няма да ходя.. може утре да се занеса пак.

Стойчо каза...

Май се е оправило :-) Здрасти, Джендо!

Търновец каза...

мдаа ... и аз съм изненадан приятно ,че BWA са способни да направят нещо свястно :) за семинар явно може ... но за конкурсите им ... те никога не са били еталон за качество. Тази организация са малко като в оня виц за мутрите дето вървели по улицата и въртели едни пари :)

komitata каза...

Абе аз по принцип участвам в журито.. и не съм съгласен със всичките ти изводи ама карай ;-)

Търновец каза...

е добре :) явно не се изразих правилно . замести думата "пари" в по-горния ми пост с "работна ръка , клиенти , награди" и може пък да стигнем до някакъв консенсус ;-)

Търновец каза...

... малко досаден станах , ама все пак щом си в журито да те помоля да прегледаш специално всички работи на
http://www.rizn.info/ .
Не се опитвам да правя лобизъм , нито работя при тях , просто страшно много ми харесват нещата им :)
Мисля ,че заслужават награда ...
поне за това : http://www.bsspromotion.com/

П.С. кефя им се и защото не членуват в BWA ;) поздрави и извинявай ако се намесвам малко повечко от колкото трябва в твоя блог :)

komitata каза...

Направи ми впечатление, че присъстват с добри сайтове.. забелязал съм ги отдавна. Освен това и аз не съм член на BWA нито лично, нито фирмено

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)