вторник, ноември 07, 2006

Нова политика: Тестове за политориентация

И аз попаднах на такъв тест и го предоставям на вниманието на обществото..

Political Compass


Стандартното разпределение на политическите лидери според теста


Моят резултат


Резулатите ми от най-малкия политически тест


И накрая - теста на ОКCupid

Теоретичната част


Ето ме и мен - между Доналд Тръмп(!), Юнабомбър (?!?!) и някакви личности, чиито лица не са ми известни. Странно е, че точно на мойто място няма никой.. та не засенчих никого с портрета си..

Приятно е, човек да прави такива тестове (особено политически активните личности, които обичат да дават мнение за щяло и нещяло ;-)), но си мисля че тия тестове стават обикновена зарибявка като тестовете за интелигентност които бяха много популярни в края на 90-те в интернет. Правиш си теста, изкарва те някакъв супер гений, който рядко се ражда на земята, и ти с нетърпение го пращаш на всичките ти познати да те видят какъв умник ..
А сайтът печели междувременно бърза популярност.

10 коментара:

dessy gavrilova каза...

Здравейте Комита и Стойчо:)
Искам да Ви поканя да участвате в дебат в Червената къща на 15 ноември от 17.30 часа. Моля, потърсете ме на 988 8188 или ми пишете на dgavrilova@redhouse-sofia.org Деси Гаврилова

Стойчо каза...

Да не вземем пък сега да вирнем носовете;-)

ivanrd каза...

тотално грешиш ! ти си: "монархофашист", "бугарски окупатор" айде и от мен да мине-"ванчомихайловист"...:)
ама с този резултат -десен и анархист отстава и бомби да се появят тука ;)

vasil garnizov каза...

Предполагам, че не се познавате с Деси Гаврилова, а забелязвам, че тя не е посочила темата на дебата. Става дума за медии и избори, поради което сте поканени, като ползващи нова медия по време на последните избори, а именно blog.
P.S. Простете намесата ми, ако вече сте се обадили на Деси или ако вече сте решили да не й се обаждате.

Стойчо каза...

Мисля, че Комитата ще й се обади (ако вече не го е направил). Понеже не си знам програмата за другата седмица (заминавам в командировки от днес за утре, че веднъж и за след 5 минути) - още не знам дали ще мога да дойда, но ако съм си в София - ще гледам да дойда.

Анонимен каза...

shto si go pusnal, greshka li e? Albena

komitata каза...

каква грешка?!

Анонимен каза...

tova e ot Вторник, Ноември 07, 2006
Albena

komitata каза...

Не е грешка, просто пускам чат-пат стари материали в Свежо, които не са загубили актуалност.

Анонимен каза...

korigirai datata togava. Albena

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)