вторник, октомври 17, 2006

Софияленд в един по-добър свят

Замина си едно от любимите ми места в София - Софияленд.
Мъчно ми е, че си отива и от няколко седмици се питам за причините...

"За толкова години не успяхме да разберем от какво се влияе българинът при посещенията - дали от деня на заплата или от нещо друго“

Методи Костов, маркетинг мениджър на Софияленд

Какъв цитат, а - уж нищо и никакво изречение, а гърми като динамит. Айде да започнем с въпросите:

1. Господин Костов, откъде идват прогнозите за посещаемостта на парка в бизнес плана? От фантазията на собствениците или от някакво проучване (платено може би?)
2. Защо очаквате само български туристи - по цял свят тия паркове се стремят да привличат и чужденци. Къде са македонците, сърбите, гърците, румънците и турците във вашия план?
3. Въобще познавате ли някакви черти на т.нар средностатистически български потребител и навиците му?
4. Знаете ли колко пари човек е склонен да харчи за децата си и в какви случаи?
5. Знаете ли как потенциалния клиент на Софияленд управлява свободното си време?
6. Въобще знаете ли колко пари е склонен да харчи българинът и потенциалния турист за такова забавление?

Не ми стигат отчайващите президентски избори, ами сега и това.. Ама наистина с управление в България се занимават само случайни хора...

2 коментара:

Анонимен каза...

За съжаление доста късно виждам този сайт, но съм готов да дам отговори на всички ваши въпроси. Методи Костов

komitata каза...

Заповядайте, г-н Костов. На всички ще им е любопитно да научат защо това любимо място на столичани вече няма да ни радва. Ако отговорите на всички въпроси и добавите каквото искате от себе си, ще ви сложа на първа страница, за да могат всички да прочетат. Заповядайте.

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)