сряда, октомври 04, 2006

Сцени от рекламния живот

Тази фирма определено продава мобилни телефони, защото само мацката прави нещо различно - а другите се напиват.. а между другото - още едно пъзелче в ъгъла "Българско вино - вкуси слънцето!" и баницата, която избраха за лого на България. Горкият дизайнер, мъчил се е, ако е имал съвест..

Представям си как минавам с колата покрай този "гениален" билборд, като специално спирам, за да прочета надписа, а после се кефя че знам английски, защото го разбирам. Само дето не знам какво е Мартинели.... А отзад бибиткат да мръдна.


3in1 революция и еволюция едновременно. И за този пъзел трябва човек да прекара известно време пред билборда, за да схване нещо (вероятно, че Нестле са навлязли и в козметиката). И дали манекенката нарочно прилича на Кари Брадшоу? Пак бибиткат отзад - аман бе, опитвам се да прочета билборда ..

Пикай културно на рекламата!

Няма коментари:

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)