вторник, септември 05, 2006

Последното развитие на Петър Стоянов

С Комитата имаме сходни, но в никакъв случай не припокриващи се политически възгледи - т.е. имаме общи обществени цели, но от 89'а насам май само два пъти сме гласували еднакво. Иначе за какво щяхме да се разправяме всеки ден по icq-то с него?;-)

Та предполагам, че оценката му за последното развитие около кандидатурата на Неделчо Беронов ще се различава от моята.
Всичко това го казвам като предисловие за оценаката ми за Петъв Стоянов от последните дни(и месеци): иска обща кандидатура (без това да са лидерите), после сам се кадидатира, след това се отказва, вътрешно иска да подкрепи Б.Борисов, но дава подкрепа за Неделчо Беронов, след това дава ултиматум към И.Костов да оттегли иска (за сваляне на Б.Борисов по процедурни съображения), за да има подкрепата и на кмета за Беронов. ДСБ вчера оттеглиха иска (т.е. изпълняват ултиматума) и днес тепърва СДС отново ще решава дали ще подкрепи Беронов или пък ще издигне лидера си като кандидат.....

Според мен, каквото и решение да вземе СДС днес, това няма да промени мнението ми за сегашния лидер на СДС.... всъщност един виц най-добре ще илюстрира всичко:
-Каква е разликата между Надежда Михайлова и Петър Стоянов?
-Надето е патка с п'тка, а Пешо - п'тка с патка ....

1 коментар:

komitata каза...

Стойчо е прав - различава се мнението ми от неговото. За мен събитията в т.нар. "дясно пространство" са буря в чаша вода. Нито бай Пешо Стоянов ме интересува, нито Неделчо. Големият проблем е, защо т.нар. десни не са вече лидер на промените в България а най-обикновени сектанти, затънали в междуособици.. Жалко...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)