петък, юни 02, 2006

Концертът - Мощно средство за укрепване на отбраната на страната

Българската армия е "гладна" за професионални войници. За да привлекат повече униформени в редиците си, висшите военни са се заели с мощна рекламна кампания. Специален план за организиране и подбор на кадрови войници е изготвил Съветът на началниците на Генщаба, съобщи за "Стандарт" полк. Петър Илиев, зам.-директор на ИА "Военни клубове и информация" към МО. Акцията ще се провежда периодично в цялата страна. Подготвят се концерти и други културни прояви. С тях военните ще привличат вниманието на младите момчета. Според стратегията униформените ще посещават училищата в страната заедно с известни наши изпълнители. Там ще им разясняват каква е ползата да служат в армията и същевременно ще ги забавляват.
Освен с културни прояви армията смята да популяризира професията "войник" с брошури, плакати, химикалки и тефтерчета. Изработени са и ключодържатели, калъфи за телефони, медальони с рекламни надписи и телефони за връзка.
Събуждаш се, главата те цепи неистово, а устата ти е пресъхнала.. Къде си? В голяма стая с две редички легла.. Слънцето весело огрява другата страна на стаята. След снощния концерт нищо не помниш. ---- така е възможно да започне деня на един бъдещ бранител на отечеството.

След като е набелязана стратегията, интересно ми е да знам конкретните стъпки, които ще бъдат предприети в тази гениална стратегия..

Например каква ще е музиката - мазен попфолк, рап (отсега се кефя на ъпсурт, които в парадни униформи ще агитират за служба в армията), рокендрол или чинтуловите маршове?

Така като гледам рокерите и раперите няма да участват по идейни съображения, маршовете ще отпаднат (няма да ги плашим момчетата предварително де), така че единствената жизнеспособна опция остава попфолка.

И така.. помислете си.. Пищна попфолк дива, облечена в къси (много къси!) униформени панталонки и високи ботушки, щедро разкопчана куртка, под която се вижда, че е забравила да сложи униформения сутиен.. Следват няколко кръшни хита, с бюст наведен към публиката. Е как да не стане човек кашик на секундата?

Представям си и втора сцена. Излизаш да се разходиш из центъра.. гледаш сергийка с ключодържатели и калъфчета за телефон. "Колко струват?" "Нищо, само подпишете тука" .. и готово. На другия ден вече ти е ясно какво си подписал..
Във вихъра на купона подписваш, като се събудиш - хоп готово - хигиенизиран и подстриган си готов да служиш на родината.

Абе друго си е когато маркетингът бъде впрегнат в служба на родината.

Да, и отсега искам да заявя.. аз ще направя ключодържателите и калъфчетата.. Само се обадете предварително, добра цена ще ви дам. Ми така де, вие сигурно щяхте без печалба да ги правите, на полза роду.. дайте ги на мене, подпомогнете малко родната индустрия...

В районните окръжия са разпратени вече рекламните материали, а стените им са облепени с плакати, на които един едър рейнджър приканва младия човек да стане войник, за да се гордее със себе си.
Да, гаранция ще се гордея със себе си.
Завеса.



Няма коментари:

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)