сряда, март 15, 2006

VIP????Brother

В понеделник започна VIP Brother по Нова. По принцип харесвам Big Brother или поне не съм от хората, които го отричат. Няма да седна да го гледам всеки ден, но когато не ми се гледа друго (любовните филми по bTV;-) , превключвам и на Big Brother.
Смешното е друго: влезлите в понеделник трябва да са Много Важни Персони, които са известни на цялото общество. Може би съм прост и необразован, но от 12 известни човека на България, признавам си, мога да повторя имената на 4(четирима) от тях, а за 2 (двама) - мога да кажа и с какво са известни: Галя от Каризма и Дичо от Д2 са певци(нелоши). На другите двама знам само имената, но убийте ме, не знам с какво са известни: Митьо Пищова и Дим Дуков.
Останалите 8 човека са ми АБСОЛЮТНО непознати.

Или аз съм сбъркан или обществото ни се нуждае от друг елит

Бележка: освен български говоря още 5 езика, имам две висши образования, работя в голяма мултинационална компания

2 коментара:

komitata каза...

Стойчо, Стойчо.. Ето колко е зле човек да не е информиран - ами че там има фолк певци, две бивши миски (едната напълно ъпгрейдната със силикон), мъже с различна сексуална ориентация (ако провериш в нета веднага ще се сетиш кой). Стойчо, отдалечил си се от народа, който те е отгледал...

Стойчо каза...

Очевидно си прав...........ама гледам и ти не можеш да им повториш имената :-)

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)